سوال عادت ماهیانه

0
0

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر.بنده متاهل هستم.از روز اول ازدواجمون به مدت سه دوره قرص پیشگیری آلمانی مصرف کردم .دو هفته قبل از ترس بارداری یه شب قرص پییشگیری خوردم و باز دو شب دیگه از ترس بارداری و رعایت نکردن شرایط و عدم استفاده همسرم از کاندوم ناچار شدم باز قرص بخورم.بعد از 9 روز از آخرین پریودم باز پریود شدم.اما این دفعه خون پریودم خیلی عجیب بود.رنگش قهوه ای بود و لکه هم داشتم و کم کم رنگش مایل به سیاه شد.آخرای پریود لکه های قهوه ای رنگ بیشتری داشتم.شوهرم گفت حتما بخاطره اینه که فقط دو شب قرص خوردی اینطوری عادت ماهیانه ات بهم خورده.بعد از تموم شدن عادت ماهیانه به پیشنهاد مادر شوهرم شروع کردم به قرص خوردن تا عادتم دوباره تنظیم بشه، اما من با قرص های ایرانی اصلا سازگار نیستم.حالت استفراغ خیلی شدیدی داشتم.دیگه نخوردمش. امروز عصر بعد از رفتن به دستشویی دیدم که باز از اون لکه های قهوه ای دارم.خیلی نگرانم نمیدونم چی به سرم اومده. لطف کنید بنده رو راهنمایی بفرمایین. باتشکر

0
0

سلام

علت اختلال قاعدگی شما به احتمال زیاد مصرف نادرست قرصهای هورمونی میباشد ولی برای تشخیص صحیح بهتره حتما یک سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام بدید

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت ابتدا یا ثبت نام کنید

کليه حقوق اين وب سایت متعلق به دکتر سپیده نیک فرجام می باشد.